Krizių valdymo taryba

Krizių valdymo tarybos sudėtis 2024-2025 m. m.

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos komisijoje
1. Eglė Katauskė Direktoriaus pavaduotoja ūkio reikalams Pirmininkė
2. Inga Gustauskienė Sekretorė Sekretorė
3. Vadims Karnickis Mokytojas IT specialistas
4. Justas Katauskis Mokytojas Narys
5. Daiva Jautžemienė Mokytoja Narė
6. Vaidotas Rukas Mokytojas Narys

Apie krizių tarybos veiklą

Krizių valdymo taryba yra atsakinga už mokyklos pasirengimą veikti kritinėse situacijose bei užtikrinti bendruomenės saugumą ir gerovę. Taryba organizuoja prevencines veiklas, koordinuoja greitą reagavimą į nelaimes ar krizes, tokias kaip fizinio saugumo incidentai, emocinės pagalbos poreikiai ar ekstremalios situacijos.

Tarybos tikslas – užtikrinti, kad mokykla turėtų aiškų veiksmų planą įvairių situacijų metu, teikti psichologinę pagalbą, spręsti konfliktus ir informuoti bendruomenę apie reikalingus veiksmus. Ji bendradarbiauja su mokyklos administracija, mokytojais, tėvais ir kitomis institucijomis, kad kiekvienas narys jaustųsi saugus ir tinkamai pasiruošęs.

Krizių valdymo taryba padeda išlaikyti ramybę ir stabilumą, net kai iškyla sudėtingos situacijos, siekiant apsaugoti visos bendruomenės interesus.

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30